<$BlogRSDUrl$> <$BlogRSDURL$>

donderdag, februari 09, 2006

UREN DAGEN NICHTEN (47) De Kus (vervolg) 

Hoewel we net afscheid hadden genomen bleef hij door mijn hoofd spoken! Anderzijds voelde ik me een beetje gestressed omdat ik nu naar huis toe moest, naar mijn vriendje die vast wel zou willen weten waar ik de hele nacht was geweest!
Hoe moet ik dit nu uitleggen? Vertel ik hem de waarheid maak ik hem iets wijs? Misschien als ik zeg dat ik tegengehouden ben geweest omdat ik er eentje te veel op had of zo? Nee, te doorzichtig? Misschien gewoon niets zeggen en als ie er om vraagt gewoon zeggen dat ik te moe was om nog verder te rijden en dat ik me gewoon ergens aan de kant had gezet en mijn tuk had uitgeslapen... Ja, dat was een plausibele reden. Hij zou toch niet gewild hebben dat ik gevaarlijke dingen deed en hij weet dat als ik slaap ik lang slaap!

Maar Fresco, hoe moest ik nu verder met hem? Ik voelde me naast een beetje misselijk van de zenuwen, ook een beetje triest. Ik zou niet kunnen kiezen... Mijn vriendje is me vertrouwd en we kennen elkaar door en door maar Fresco is nieuw, spannend en doet mijn buik kriebelen als ik nog maar aan hem denk? Kan ik dit dubbelleven verder leiden? Hoe pak ik dit aan?

Toen ik thuiskwam speelde ik op veilig en vertelde hem het overnachten-in-de-auto-verhaal, douchtte me vlug en vertrok naar de repetitie... Terug dwaalden mijn gedachten af naar de vorige nacht... Na de kus hadden we rust gevonden in elkaars armen, passie op elkaars lichamen en ons hoogtepunt bereikt voor een knetterend vuur. Ik moest Fresco bellen, iets in mijn maag zei het me... Ik had zijn nummer nu gekregen en ik voelde de drang om hem te horen. Ik belde zijn nummer. "Fresco hier," antwoordde hij...

to be continued